Резюме : Ню Йорк, 1979. Една улична битка. Армиите на Мрака наброяващи 60,000 бойци са по петите на Войните - улична банда несправедливо обвинена в убийството на противников лидер на банда. Воините трябва да си проправят път от единия край на Ню Йорк до другия, където е тяхната територия. Това, което стои на пътя на Воините и тяхното оцеляване са 20 мили и хиляди членове на улични банди. Уличните територии са разпределени и единствения начин нашите герои да оцелеят е да се борят за живота си и да осъзнаят думата 'лоялност', когато опасността дебне на всеки ъгъл в нощния град.


Резюме: 
Сравнително ново време в Дивия Запад – 1914 г. Обирджии на банки попадат на засада и преследвани са принудени да пресекат мексиканската граница. Там е в разгара си Гражданската война. Бандитите започват да снабдяват с оръжие и двете страни – правителствените войски и въстаническите отряди. Един от тях е пленен и затворен в строго охраняван форт. Другарите му, за които парите винаги са били висша и единствена ценност, тръгват да го освобождават.

Сами срещу целия гарнизон ...


Резюме : Железницата трябва да мине през градчето Рок Ридж. Но как можеш да прогониш хората, които живеят там, за да им откраднеш земята? Като изпратиш банда смелчаци и избереш нов шериф, който ще е на служба само 24 часа. Но това не е сюжетът на "ПЛАМТЯЩИ СЕДЛА", защото в момента, в който започва филмът на Мел Брукс, определян като негово върхово постижение, логиката отстъпва място на ураган от смях и недоразумения, които превръщат тази щура комедия в истински бич за всички общоприети нрави. Клийвън Литъл, Джийн Уайлдър, самият Брукс и Маделин Кан дават всичко от себе си и доказват, че Дивият Запад вече никога няма да е същият.


Резюме : Класическа любовна история с въможните фабулни усложнения, които сюжетът щедро предлага, съзвездие от блестящи актьори, спокойна и уверена режисура - това са елементите, върху които се гради изключителния успех на Английският пациент. По същество това е триумф на повествователното кино, което разчита на традицията в психологическото изграждане на образи и конфликти. Добре премислената конструкция на сюжета дава възможност на режисьора да разгърне не само богата галерия човешки характери, но и да пресъздаде сложни съдби.

Върху епичния фон на военните събития в Близкия Изток той представя необятния свят на емоциите. В него има възход и падения, драматизъм и трагика, низост и красота. Но като внушение Английският пациент извисява любовта като неотвратима страст, която облагородява индивида. Едно силно чувство, което е способно да преодолее ужасиите на войната, непридвимостта на съдбата, фаталната обреченост на емоционалните залитания. И понеже разчита тъкмо на непосредствеността на емоционалното изживяване, филмът достига до максимален брой зрители, превръщайки се в реален антипод на т.н. екшън-кино. Струва ми се, че Английският пациент, въпреки значителното изоставане във времето на българската му премиера, ще се радва на интереса на киноманите.

Носител на 9 награди 'Оскар' 2006 - включително най-добър филм

Носител на награда 'Златен глубус' - най-добър филм

Резюме : В курортно американско градче, където хората преживяват от парите на летовниците, се случва нещо ужасно: в крайбрежните води около плажа се появява огромна бяла акула-убиец.

Жертвата й е младо момиче и... почиващите масово бягат. Шерифът (Рой Шайдър) убеждава кмета да затвори плажа, но той отказва.

Акулата убива още няколко души. Кметът е принуден да затовори плажовете. Група смелчаци тръгват на лов за чудовището.

Измежду тях са легендарния ловец на бели акули Куинт (Робърт Шоу), шерифът и океанографът Хупър (Ричард Драйфус).

ТОП-ПУБЛИКАЦИИ